MERA

MERA er et fuldt integreret ERP og CRM system, som med sit unikke design og arkitektur betjener såvel små som store organisationer indenfor handel, distribution og produktion. Med systemets store logiske dybde og enestående databasedesign gives svaret på komplicerede problemstillinger øjeblikkeligt på en brugervenlig og overskuelig måde.

MERA er designet til forandring og løsning af nye udfordringer, uden at miste integration og sammenhæng. Systemet håndterer flere firmaer, med eventuelle fælles data, på tværs af lande og andre strukturelle grænser.

MERA installeres under Linux på valgfri server og med Windows som klientplatform.

Vores system køre også som en web client: MeraWeb

MERA indeholder som standard:.

Finans

Debitorer

  • Valutastyring.
  • Differentierede rykker- og renteprocedurer.
  • Dækningsbidrag og betalingsmønster.
  • Periodisk fakturering.
  • Fritekstsøgning på kunder.

Kreditorer

  • Valutastyring.
  • Automatbetalinger.
  • Preliminæreregstreringer af faktura.
  • Indkøbsordreafstemning.

Lager

Indkøb

  • Fakturakontrol med fuld integration til kreditorer.
  • Lagerevaluering.
  • Prislister.
  • Indkøbsforslag med automatisk oprettelse af indkøbsordre.
  • Fra salgsbudget via styklister til råvarebudget.
  • Konvertering og sammenkædning af salgsordre til indkøb.

Produktion

  • Fra salgsbudget til produktionsplan.
  • Resourceplanlægning incl. kalender, skift og prioritering.
  • Materiale- og kapacitetsstyklister og produktionsruteplaner.
  • Grafisk interaktiv kapacitetsstyring.

Salgsordre

CRM

  • Kontaktpersoner.
  • Sælger.
  • Dokumentstyring integreret med Microsoft Word, Excel og sammenkædning til sælger, kontaktperson, leverandør, ordre og andre dokumenter.
  • E-mail og fax.
  • Opfølgning.
  • Besøgsplanlægning og kalender.

Parametre

Hos mera.dk anvender vi cookies. Læs  Hide